• head_banner_01

News

U 3 di ghjugnu, Fasten Group hà tenutu a 23rd Innovation Conference.

U 3 di ghjugnu, Fasten Group hà tenutu a 23rd Innovation Conference.(1)

Cerimonia di lode

A cunferenza hà invitatu Zhang Xigang, accademicu di l'Academia Cinese di Ingegneria è capu scientist di CCCC, Hong Miao, direttore di a Supervisione di u Mercatu di a Pruvincia di Jiangsu è i capi di a cità xu feng, Chen Xinghua è Jiang Zhen.Più di 400 persone anu assistitu à a cunferenza, cumpresi i dirigenti di u dipartimentu pertinente di a cità di Jiangyin è a Zona High-tech, è ancu i rapprisentanti di l'impiegati di Fasten Group.

U 3 di ghjugnu, Fasten Group hà tenutu a 23rd Innovation Conference.(2)

U Vicepresidentu Esecutivu Deng Feng hà lettu a cumminazione

U 3 di ghjugnu, Fasten Group hà tenutu a 23rd Innovation Conference.(3)

Sicritariu di u cumitatu di partitu, presidente di u cunsigliu è presidente di Fasten Group Zhou Jiang hà fattu un rapportu.

U presidente Zhou Jiang hà rivisitu i successi di u Gruppu in l'innuvazione scientifica è tecnologica, a cooperazione di piattaforma, a guida standard, a gestione di u talentu è altri aspetti in l'annu passatu, hà signalatu i prublemi è i difetti in u travagliu di l'innuvazione, è hà implementatu a direzzione futura di u travagliu di l'innuvazione.

Prima hè di spiegà a situazione generale è appruvà i prughjetti scientifichi.U Gruppu hà stabilitu u scopu di custruisce u "14e Pianu Quinquennale per l'Innuvazione di Scienza è Tecnulugia", è deve include l'innuvazione in u sistema di rispunsabilità di ogni sottugruppu.

U sicondu hè di lascià e preoccupazioni è esse pienu di passione.I ricercatori scientifichi duveranu mette da parte e so preoccupazioni è osà imaginà.Hè necessariu di lascià u sistema di gestione di l'innuvazione esistente è futuru creà un bon ambiente per i talenti, stimulà cumplettamente l'entusiasmu, l'iniziativa è a creatività di l'impiegati in u so travagliu.

U terzu hè di integrà e risorse è ottimisimu a gestione.Hè necessariu di fà un bonu usu di a piattaforma di cooperazione industria-università-ricerca, participà attivamente à l'attività di i dipartimenti di u guvernu, piglià l'iniziativa di cooperà cù l'università è l'istituti di ricerca scientifica, è fà un bonu travagliu in a trasfurmazioni di i risultati di a ricerca scientifica. cuntrollu di qualità, cuntrollu di costu è sviluppu di u mercatu.

U quartu hè di fà una scuperta chjave.Ogni sottugruppu è centru di gestione duverebbe furmà un pensamentu di innovazioni chjave è cuncentrazione nantu à fà cose grandi.I ricercatori scientifichi duveranu fà schemi è fà ricerche approfondite secondu a situazione attuale.

U 3 di ghjugnu, Fasten Group hà tenutu a 23rd Innovation Conference.(4)

A cerimonia di a Base Naziunale di Innuvazione Tecnica

U 3 di ghjugnu, Fasten Group hà tenutu a 23rd Innovation Conference.(5)

Hong Miao Direttore di Supervisione di u Mercatu di a Pruvincia di Jiangsu hà fattu un discorsu

U direttore Hong Miao hà spressu u so sinceru felicitazione per a custruzzione riescita di a basa di l'innuvazione tecnica naziunale di Fasten, è hà suscitatu speranze per Fasten per impegnà l'innuvazione di u paese è e funzioni di standardizazione internaziunale in u campu di i prudutti di metalli in u futuru.


Tempu di post: 17-aug-2021